ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Η Επιχείρηση στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρέχει την δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων της παραγγελίας, στην περίπτωση που δεν σας ικανοποιούν.
Στη Πρόταση home θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:
Όροι επιστροφής
1. Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από τo ηλεκτρονικό κατάστημα protasihome.gr.
3. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του
δ. Nα μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
4. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:
-Μαξιλάρια
-Επιστρώματα
-Άνω στρώματα
-Μάσκες προστασίας
-Καθώς και όλα τα custom made προϊόντα που φτιάχτηκαν ειδικά για εσάς
Σε όλες τις περιπτώσεις, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς(απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κ.ο.κ.).
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω καθορισμένης προθεσμίας ή δεν πληροί κάποια από τις ανωτέρω καθορισμένες προϋποθέσεις, η Επιχείρηση μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο πελάτης δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω το καταβληθέν ποσό σε μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εάν έχει εκδοθεί Δελτίο Αποστολής Τιμολόγιο, η επιστροφή θα πραγματοποιείται με Δελτίο Αποστολής.
Τα χρήματα θα επιστρέφονται σε διάστημα 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την Επιχείρηση μας. Θα πρέπει να μας υποδείξετε τον λογαριασμό στον οποίο επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή του ποσού.
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε, είτε συμπληρώνοντας την online φόρμα επικοινωνίας είτε στα τηλέφωνά μας 210.492.5172 ή μέσω email στο info@protasihome.gr
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Αποστολή προϊόντος:
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία: Αρχικά συσκευάζετε το/τα προϊόν(τα) στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, ή το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε, σε περίπτωση αλλαγής και τέλος αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, με την ένδειξη ‘’υπόψη Τμήματος Επιστροφών’’.
Κόστος επιστροφών
Σε περίπτωση υπαιτιότητας της Επιχείρησης το κόστος της επιστροφής βαρύνει την Επιχείρηση και ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αν θέλει την επιστροφή των χρημάτων του, πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου προϊόντος ή την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας. Επίσης, σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή του προϊόντος γίνεται στον χώρο σας από τη δική μας μεταφορική εταιρία.
Αντίθετα, σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη, ο τελευταίος βαρύνεται με τα έξοδα.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις σε σχετική σελίδα στον ιστότοπό της.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Επιχείρηση κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστρέφεται κατά τρόπο μη σύμφωνο με τους αναφερομένους ανωτέρω όρους και κριθεί ακατάλληλο προς επιστροφή, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον πελάτη, ενώ τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.
Η διεύθυνση αποστολής είναι η εξής:
ΠΡΟΤΑΣΗ HOME
ΕΡΜΟΥ 2 & ΓΡΕΒΕΝΩΝ, ΝΙΚΑΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ Τ.Κ.18450
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση επικοινωνήστε με e-mail μαζί μας
Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage